Kan ik geschenken retourneren?

Gepersonaliseerde producten kunnen niet geretourneerd worden, niet-gepersonaliseerde producten kunnen wel geretourneerd worden. Neem even contact op met onze klantendienst via info@onzo.be en we helpen je verder. Voedsel- en hygiëneproducten kunnen om gezondheids- /...

Kan je een bestelling nog annuleren?

Bestellingen kunnen geannuleerd worden indien de productie nog niet is opgestart. Lees zeker ook onze algemene voorwaarden voor meer informatie.

Is je bestelling beschadigd?

Is je bestelling beschadigd? Stuur ons dan binnen de 14 dagen een mail naar info@onzo.be met vermelding van het ordernummer en de reden van retour. Nadat de retour is gemeld, sturen we je een nieuw exemplaar op of ontvang je de betaling (+ verzendingskosten) binnen de...

Kan je een bestelling nog wijzigen nadat je deze geplaatst hebt?

Zolang productie nog niet is opgestart, kunnen we je bestelling nog aanpassen. Stuur een mailtje naar info@onzo.be en afhankelijk van je vraag/aanpassing, bekijken we of we je kunnen helpen. Lees zeker ook onze algemene voorwaarden voor meer informatie.

Kan ik een voorbeeld/staaltje van de geschenken krijgen?

Benieuwd naar onze papier- en drukkwaliteit en wil je de geschenken graag in het echt bekijken en voelen? Bestel dan vrijblijvend een proefpakket, zodat je helemaal zeker van je keuze bent.Ontvang een variatie aan verschillende samples en bekijk en beoordeel onze...

Wat is de houdbaarheid van de geschenken/vulling?

Het merendeel van onze geschenken worden leeg aangeboden, hier is houdbaarheid dus niet van toepassing. Het enige waar je rekening mee moet houden is dat papier een natuurlijk en fragiel product is. Het is beïnvloedbaar door vocht, zonlicht en warmte. Bewaar je...

Kan je een afspraak enkel voor geschenken maken?

Dit kan zeker. Wens je graag een uitgewerkt persoonlijk verhaal in de vorm van een geschenk? Dan plannen we graag een kennismakingsgesprek in onze winkel. Op basis van je verwachtingen en wensen, kijken we of er een match is en of we kunnen helpen. Minimum een uur...

Leveren jullie de cadeautjes/doopsuiker kant en klaar aan of DIY?

Alle cadeautjes/doopsuikers worden kant en klaar, perfect verzorgd, aangeleverd. Op deze manier hoef je zelf niets meer te doen en kan je volop genieten van dit bijzondere moment.Bepaalde geschenken kan je ook leeg bestellen, hier kan je dan zelf de vulling...

Wat is de levertermijn voor de geschenken?

De levertermijn van de geschenken varieert van 1 tot 3 weken. Indien je bestelling vroeger klaar is dan de vermelde levertermijn geven we uiteraard een seintje.Voor last minute- of spoedbestellingen mag je een mailtje naar info@onzo.be sturen, afhankelijk van je vraag...
ONZO